Gott!


Vanlig hederlig fil! Det var minsann inte igår och vad vansinnigt gott det var. En gnutta socker och jag är tillbaka i barndomen. Mums!

Till kvällens ViPR fick jag hela fyra deltagare vilket innebar rekord. Men jag håller fast vid att det blir för trångt med sju som taket fortfarande är. Fick önskemål att utöka till 45 minuter "när man ändå är här". Får kolka med chefen och försöka trycka in två block till. Tyckte det gick förvånansvärt snabbt och lätt idag men tillskrev det att jag körde med lättaste röret. De tyngre tog slut! Tiden gick och vi drog faktiskt över men efter dusch och extra titt i pappren såg jag ju att jag missat ett helt block! 
Jag tog för mycket tid för de andra fem, illa!

Så efter lite träning med minnesluckor och storhandling är min fredagskväll slut. Nu ska denna tröttmössa gå och göra Johan sällskap i sängen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fil med nedsmulade pepparkakor och en gnutta socker! Mums! Visst finns alla delar i kostcirkeln med? ;-)

2014-10-17 @ 23:28:43
Postat av: Linda

Pepparkakor alltså? Hm... Så det säger du.. :)

2014-10-19 @ 21:21:25
URL: http://tashmiras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0