Sova störtloppsstilen

(null)

Min Lilltjej är här! Imorgon är det "Bring your daughter to tech day" , ett initiativ hos R&D för att locka fler tjejer till mansdominerande yrken. De får besöka utvecklingsavdelningen och testlabben, testa och känna så jag är riktigt avundsjuk. Hade jag inte haft min mentor Sven hade den delen av företaget fortfarande varit helt okänd för mig.

Så min avkomma har fått ta ledigt från skolan för heldagen hos min arbetsgivare och kom således till mig efter sin träning medan jag var på min.
(null)
Vi fick ju lyfta fram jubilaren och sjunga för grymma Birgit! Undrar hur länge jag själv kommer att köra? Det är ju som sagt inte lika kul att vara deltagare som instruktör…

Planen var att vi skulle titta på "Inside out 2" och då klockan redan var mycket orkade jag inte fixa middag vid spisen. Hej latmansmiddag!
(null)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0