Höhöhö!

(null)
Christina har fått lårbenet avsågat och hela konkarongen kring höftleden utbytt och nagelfarnad men loggar in på våra möten mindre än en vecka senare. Från sitt sängläge påpekar hon den osmickrande vinkeln och vi som goda kollegor tävlar genast om bästa, eller kanske flesta dubbelhakorna vi kan uppbåda!

Satt i möten hela gårdagen inklusive kvällen då det skulle tjötas cykelförråd, skrivelser och budget. Christer som åter förärar en med sin närvaro smög in med en påfylld Muminburk! Blev sedan en tidig kväll tillsammans med House.

Idag fyller Liten två år! Så liten med ändå den tuffaste av våra tre med världens lenaste päls.
Jag slemmar och hostar ännu så My räddar mina Frölunda fighters men på lördag ska jag banne mig vara tillräckligt frisk för att köra.

Kommentarer
Postat av: Christina

Och där fick dubbelhakorna sin plats i rampljuset :D!
Underbara kollegor <3!

2024-09-12 @ 23:52:05
Postat av: Linda

Kan bara hålla med! :oD

2024-09-13 @ 07:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0