Fredagstacos

(null)
(null)

Det var information overload men ändå en rolig och intressant dag enligt min avkomma. Ett litet intresse för design uttalades också medan vi rullade hemåt genom regnet. Det visade sig dessutom att jag arbetade som VD i "VD-huset" när Ronja fått frågan vart hennes förälder jobbade! En sådan där konsult var jag tydligen också, haha! Den stackars gruppledaren måste ha undrat, och jag som ändå försökt förklara för henne då jag misstänkte att frågan kunde komma. Men hur förklarar man egentligen vad jag gör? En minichef på IT-förvaltning, vad innebär det egentligen?
Så VD-konsulten och hennes ohängda avkomma åkte hem för att kort därpå åka iväg igen, med en ombytt sagd minikopia till fotbollsträning. Snart dags att hämta och därefter blir det att inta den förberedda fredagstacosen som hon ville inta med oss innan jag skjutsar henne till Lindome.

Fattar inte riktigt vart denna vecka tog vägen men med tanke på hur trött jag känner mig har det antagligen gått en hel sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0