Hel(g)dag

Både jag och de fem deltagarna vid morgonens pass i Majorna undrade vad som stod på. Det fina vädret? Något event vi missat?
Svettiga blev vi ändå och jag kunde ha stenkoll på varenda en medan C körde i gymmet.
Därefter drog vi till Frölunda torg för lite shopping samt mitt livs första besök på en pantbank. Vigsel- och förlovningsringen och några andra jag fått men aldrig eller inte längre använder fick bli kontanter istället som åker in på fondkontot. Där kommer ringarna till bättre användning.
 
En välbehövlig brunch väl hemma och någon timme Dibbe tills det var dags för att åka ut till Eriksberg och La baracca rosa för ännu en italienskinspirerad middag.
 
Som avslutning på dagen väntade Carl-Einar Häckners "Siluetter" på den lilla teatern Aftonstjärnan. Lättsamt prestigelös underhållning med magi och halvsuspekta sångnummer. Han är duktig och involverade publiken där både undertecknad och hennes bihang fick bistå både en och två gånger uppe på scenen!
(Tankeöverföring pågå!)
 
 
Kul kväll, bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0