Nedräkning

Eftersom jag tänkte försöka vara ledig på fredag innebär det endast tre dagar kvar till långsemester. Förhoppningsvis hinner jag få det mest viktiga på plats tills dess.
Två intervjuer idag och annat back-to-back, endast kommit utanför dörren för att åka till Gothiamötet nere på kansliet. 
Lilltjejen plockade av buskarna men sitter i övrigt mest med fånen och gör ingenting, men kom sig i varje fall ut med en kompis under eftermiddagen och kvällen.
(null)
Det blev med kvistar så farmor får dom till att göra saft, sorry till Christer som gillar krusbärspaj medan jag själv ryser av blotta tanken.

Det märks väl att C varit hemma mera denna månad, för mina hundra timmar på BookBeat är slut och det går inte att lägga till fler!
Således blev juni månadens böcker fem till antalet av en och samma serie vilket nog aldrig hänt förut.
(null)
Danskens kriminalromaner är inte lika intrikata som Pascal Engmans men ändå engagerande huvudkaraktärer och berättelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0