Mycket Dibbe…

(null)
Har velat fram och tillbaka, framför allt med tanke på hur lite tid det är tills vi åker men när jag faktiskt insåg hur nötta mina gamla vandringsskor var, köpte jag det par jag nu provat ett antal gånger. Ett par nya Salomon som efterträder mina gamla fick omedelbart testas ute i Sandsjöbacka. Två timmar i regn och första testet fick klart godkänt, tack och lov.
Stort tack till mina gamla trotjänare som gett mig många mil och upplevelser!
(null)
Det syns inte hur blöt jag är med endast lite fuktig innanför kläderna och fötterna är torra.

Med dessa timmar och morgonens pass värker nu höften men är likväl nöjd och alla okonstruktiva timmar med Dibbe känns lite mindre illa i samvetet. Men med ljudbok på volym som överröstar monsterslaktandet rinner timmarna snabbt och närmast obemärkt förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0