Min vackra Lilltjej!

(null)
Det blev inte ett enda av de kinesiska plaggen då Emilio föreslog att de skulle ha sina kramtröjor, men den med långkjol liknade mera en nattskrud än avslutningsstass. Så när vi ändå betade av ärenden igår hittade vi direkt en jättefin liten kjol och vi båda var jättenöjda. Min vackra Lilltjej!
Nu lämnar hon mellanstadiet för nästa stora fas med den riktiga och viktiga tonåren där så mycket händer. Ny skola på andra sidan stan, helt nya klasskompisar varav majoriteten är hormonstinna pojkar. Det är med skräckblandad förväntan jag ser tiden an.
Min finaste Lilltjej, min vackra blandis som gör mig sprickfärdig av stolthet och förundran över att jag kunde få något så underbart!
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0