Medan pojkarna grillade

(null)
Releasen i Sisjön gick helt ok, faktiskt över förväntan med tanke på den vecka man haft på sig att plugga in den. Vi knödde in oss i lilla salen för vad vi hoppas var sista gången, sedan är det stora som gäller! Har fått ett gott gäng stammisar där också utöver mina Frölunda fighters.

I Frölunda denna dag gick det dock desto sämre, blä, helt mosig i hjärnan. Skönt med ledig nationaldag men att vara ledig mitt i veckan blir knas i min hjärna och jag åkte till gymmet en timme för tidigt! 

Nåväl, nu letar sig grilldoften in genom altandörren hos Christer där vi spelat lite spel med Martin och hans dotter. Testade ett nytt som var lite annorlunda men rätt kul med hjärngympan som krävdes för de förflyttande asteroiderna.
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0