Där också

Det var ett väldans kutande i sovrummet i ottan denna dag, Mini och Liten sprang högt och lågt och visst förstod jag vad det handlade om. När jag börjar vakna till på allvar ser jag den så kila upp för gardinen, det var nytt!
(null)
Jag får väl vara tacksam att katterna inte försökt följa efter med det tumult i form av nedrasad stång och kraschande blomkrukor troligtvis skulle medföra.
Hur lösa?
När de andra två gett upp lyfte jag upp Plutt för att påkalla uppmärksamhet, öppnade altandörren, lämnade rummet och stängde efter mig.
Nu tror jag den är ute för jag hittar den ingenstans, men samtidigt vet man ju aldrig…!

Hittade en annan levererad på hallmattan och jag tycker faktiskt att de boende i området borde vara mig stort tack skyldig som tillser att hålla det uppenbarligen oändliga musbeståndet nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0