Mör

(null)

Den sjätte och sista obligatoriska kursen för chefandet har haft sin första dag av två. Ännu mer korvstoppning av det slag som vanligtvis utmanat min vakenhet men ämnena var så intressanta att tiden förflöt förvånansvärt snabbt. Initialt hade jag svårt att relatera utifrån min nya position som arbetsgivare när det pratades rättigheter och skyldigheter.
En hel eftermiddag åt LAS med en gnutta GDPR på slutet. Orange varning för snöstorm har gått ut för morgondagen så de erbjuder Teams istället vilket blir perfekt då jag annars haft en halvtimme att hinna hem och koppla upp för första kursdagen i kinesiska som jag får byta till styrelsemöte en timme senare. 
(null)
Glömde träningslinnet men hade som tur var träningsbar vanlig tröja, svettigt värre med långärmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0