Sholm

(null)
(null)
Vilket minne för livet det blev för min Lilltjej, fortfarande sprudlande glad ligger hon nu här bredvid mig hos Nina och co. 
Vi lämnade en regngrå västkust och besökte Cloettas fabrik på vägen till en torr men kylig huvudstad dit vi ankom i såpass god tid att biljettluckorna inte hunnit öppna.
Slog ihjäl lite tid i Globens fantasilösa köpcentrum och spelade lite shuffleboard för att sedan utan problem finns våra biljetter som utlovat. Stor lättnad och glädje! 
(null)
Av farfar hade vi båda fått Sverigetröjor, första gången jag bär en sådan men visst är det lite roligare och stämningshöjande! Zecira fick inte jättemycket att göra i målet och Sverige vann med fem mål mot noll.
Lyckan visste inga gränser när Lilltjejen efteråt blev så starstruck men tack vare hennes idols initiativ fick både selfie och autograf. Oändligt tack till Zecira som bjöd oss och framför allt min älskade unge på denna upplevelse!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0