Skolstarter

Så har min Lilltjej denna dag börjat högstadiet! Årskurs sju på nya skolan Änglagårdsskolan med nya klasskamrater, åh vad spännande!  Tiden flyger fram, det var ju inte längesedan hon knatade iväg där i regnet för att möte Isabella och börja första klass.
 
Årskurs två och skolan var rolig, lärarna snälla och ämnena spännande.
 
Hon använde alltså den där jeansjackan några gånger i varje fall, det minns jag inte. Årskurs tre och man är äldst i lågstadiet, är med i kören och elevrådet.
 
År 2021 och det är dags att börja mellanstadiet, fortfarande i följe med Isabella varje dag. 
År 2022 var hon hos Johan när det var dags för årskurs fem, tror jag fick en bild men hittar den inte.
 
Sista året på Balltorpsskolan och mellanstadiet ska ta sin början, fortfarande i sällskap med Isabella!
 
Då hon är hos Johan denna vecka, sista innan vi återgår till varannan-rutinen missade jag vår traditionella dokumentation. Misstänker att hon hade himlat med ögonen och suckat men inombords ändå funnit det ganska ok. Min fina Lilltjej! 
 
Majoriteten är tillbaka på jobbet efter ledigheten och kalendern fylls genast på, hej vardag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0