Här igen!

(null)

Min Ronjis är här igen och det känns så bra då jag verkligen saknat henne! Hon var på Gaismatch med Johan så han lämnade av henne efteråt istället för att jag hämtade henne som jag brukar efter mitt pass.
Vi åt lite kvällsmat, pratade och tyckte sedan att vi kunde åka till Ica Maxi för att fixa nytt större lås och krokar till hennes skåp då det till skillnad från andras saknade hängare. 
På vägen till och från drog vi upp volymen och dunka-dunkade till "Rim Tim Tagi Dim", otroligt knäpp Eurovision-låt men med ett fantastiskt "drop"!

Jag hängde på övervåningen och slöläste lite medan hon röjde i sitt rum, sorterade bort pysselgrejer och prylar som kunde slängas alternativt ges bort. Jag skulle kunna ha en loppis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0