Trötta fötter

(null)
Jag är en riktig bullmamma som till denna kanelbullens egna dag naturligtvis tillsåg sådana! Fast sanningen att säga hade jag inte kunnat göra dom utan Lilltjejens hjälp då jag själv stekte ett och ett halv kilo köttbullar. Utöver detta blev det också två sorters kakor då det ska säljas vid Jitex publikmatch på lördag. A-laget och en hoper av tjej- och flicklag ska också spela, inklusive Ronjas. 
Så det ska säljas och arrangeras för att få in så mycket pengar som möjligt till klubben och jag hade tur som fick bakning och inte placerades i något lotteristånd eller liknande.

Efter vår köttbullemiddag åkte vi upp till Monica och Tomas med en laddning samt lite av det bakade. Skönt med en liten promenad i det tilltagande regnet efteråt.

Skolarbete för mor och dotter med regnvåta katter som sällskap men nu får det vara bra för idag. Är rätt trött i fötterna.
(null) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0