Sött värre!

(null)
Nina kom på den eminenta idén att träna ihop och ett virtuellt Sh’bam visade sig vara ett lyckat drag! Vi hade salen för oss själva så behövde inte ta hänsyn till någon annan för våra garv och felsteg. Riktigt roligt och svetten rann. Tror vi var i Sundbyberg där NW uppenbarligen också har en anläggning. De har verkligen poppat upp överallt under de senaste åren.

(null)

Både före och efter det välbehövliga passet var det bakning för hela slanten där vi höll på ända tills middagen var avklarad. Två sorters cupcakes, kolasnittar, bullar och slutligen silviakaka som ingen ville äta då allt sött redan stod oss upp i halsen, haha!

Lite Wingspan och Azul fick vi också till under dessa dagar och kors i taket vann jag det sistnämnda! 
Imorgon drar de till jobbet i ottan så vi ligger kvar och trynar. Efter lunch, då jag haft min lektion i kinesiska åker vi så hemåt efter fina dagar här uppe, trots det kassa vädret.
Jag återgår till jobbet på torsdag men får nog köra hemifrån då Lilltjejen har höstlov hela veckan ut.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0