Trött och glad

Kroppen skriker efter träning men tog mig inte ens tid för promenad med hundis då Lilltjejen fick ta alla. Känns inte som jag hunnit göra ett skit idag och nästa inlämningsuppgift i kinesiska som vi nu fått att göra klar till tisdag kommer att ta en evighet. Varannat tecken behöver jag leta bland häften och gloslistor och det tar en otrolig tid!
(null)
Min nye chef pingade och blev så glad! Men jag har ju inte gjort eller åstadkommit något så känner förväntningarna skjuta i taket.
Väljer dock att vända mig bort från olyckskorparna och liksom de tidigare snälla kommentarer jag fått, applicera tvättsvampsmetoden, bara suga åt mig och sova gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0