Tio år

Jag trodde det var imorgon men det var visst idag - jag fyller tio år som anställd på Volvo Cars! Började våren 2009 som konsult så nästan femton år på detta bygge. Tänk så det kan bli!
Min mentor Sven hade illustrerat sin karriär på VCC som ett stapeldiagram med sina olika positioner och roller under åren vilket jag tyckte var en kul och illustrativ idé. Dock får jag aldrig tummen ur att göra det, jag som har världens sämsta minne och har fusklapp på en post-it lapp hemma för att komma ihåg dessa hållpunkter inför alla olika "runt-bordet" presentationer man kan ramla in i.
Utbildare och support på inköp. Application manager på Public Affairs, Intellecutal Property,Treasury, CRM, OtD, Commercial Communication och instanser jag inte minns namnet på som upplösts och nu heter något annat. Service manager, change agent, scrum master. Åren har rullat på, som de har en förmåga att obönhörligen göra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0