Sista dagen

Omfattningen av det här orkesterlägret blev tydligare för mig när jag skjutsade in henne igår och senare också fick möjlighet att se det lilla framträdandet delar av orkestern gjorde på Götaplatsen. Jag hade ju aldrig hört talas om Side-by-Side innan men som ett av världens största orkesterläger har också Lilltjejen nu förstått och tycker det är häftigt att träffa och prata med andra spelare från till exempel Spanien och Tyskland.
 
Idag avslutas det hela med konsert i Skandinavium tillsammans med Göteborgs Symfoniker som är huvudarrangör. Det kommer att bli mäktigt!
 
Det är sista dagen för henne på hennes första, men kanske inte sista(?) Side-by-Side, och det är sista arbetsdagen för mig innan semester!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0