Phu!

(null)
Velade mellan att spela Dibbe eller ta en promenad efter årsstämman och insåg att det sistnämnda vore bäst efter en heldag framför skärmen. Över tjugo grader, en riktig sommarkväll!
Det var några år sedan jag åt smörgåstårta så självklart måste jag prova tre av de fyra varianterna som erbjöds. Den veganska lät jag bli, lika bra det enligt en annan som testat.

Jag längtar efter semester! Med det väntande beskedet gällande jobbet känner jag hur all motivation försvunnit. Jag ska vara ledig nästa onsdag men funderar på att ta torsdagen också, tjuvstarta semester helt enkelt med två dagar. Funderar också på att ta ytterligare en vecka senare i augusti bara för att vara. Veckorna med Lilltjejen blir ju intensiva gissar jag med oss fyra inklämda i en husbil så en ledighet på egen hand kan vara klokt. 
Hämtade min cykel ur föreningens förråd där den hängt under många år nu. En till två gånger per sommar har den fått komma ut och rastas. Då vi ska ha med oss cyklarna fick jag se över samt pumpa upp däcken. Det är trångt och bökigt att krångla ned cyklarna från krokarna och jag lyckades få änden av ett styre inkört i vänsterögat. Jäklar vad ont det gjorde! Känns lite konstigt däri nu som att det är svullet. Aj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0