Sömnlös

Skickat in en ansökan, spelat Dibbe och tränat! Vill inte dö när jag efter semesteruppehåll ska köra igång mina pass igen så fick ett klokt infall att åka in till NW Domkyrkan där Joel körde.
(null)

Som deltagare brukar jag ha svårt att känna den där extra energin och engagemanget men Joel var duktig och hade en bra låtlista så förvånades över hur taggad jag blev. Kroppen kändes också förvånansvärt pigg, otroligt skönt att köra!

Jag är verkligen semesterförvirrad då jag meddelade mina team att jag tänkte förlänga min semester till och med denna vecka, men så var ju planen redan från början! Så nu förlänger jag den således till och med nästa vecka. Visst uppdaterade jag utkomsten av varslen, att jag fick bevara kvar men på bekostnad av en konsult. Att jag inte längre ska vara Scrum master men han jag ersätter var också det så jag nu egentligen inte har en aning om vad jag ska göra. I vilket fall är han som de flesta andra nu också på semester så ingen överlämning kan påbörjas ändå.

Uppenbarligen missade jag sömntåget, det har varit svårt att somna vissa nätter på sistone men just nu känner jag mig inte ens trött. Tur man är ledig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0