Semestersöndag

(null)
På något konstigt sätt föll sig slumpen på sådant sätt att jag, med pyttig marginal vann över Christer i Earth! Borde köpt en lott…

Fågelcentralen har ont om volontärer denna säsong så fick låna Lilltjejen några timmar vilket var mysigt. Hon fick fokusera på de små och skadade medan jag skurade golv, väggar och kylskåp samt diskade, det där som prioriteras ned vid brist på folk. 

Sista kvällen som kattvakt åt vackre Maui och spröda lilla Elsa. Hon är så duktig som accepterar den kattanpassade astmainhalatorn morgon och kväll.
En veckas semester till, sedan mjukstart på jobbet då de flesta ännu är borta och så en vecka till då Lilltjejen kommer tillbaka. Saknar inte jobbet och dess ovisshet det minsta, men tacksam för min välfyllda tidbank som möjliggör de många veckors ledighet jag nu tar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0