Lilith

(null)
Japp, duktigt nöjd att jag kom mig ut på en och en halv timmes gå-lufs i Sandsjöbacka. Timmarna före och efteråt spelade jag Dibbe…
Idag har vi… spelat Dibbe, hela vägen till slutmålet att besegra Lilith. Nu är frågan vilken karaktär man ska testa nästa gång! Vi har bara varit utanför dörren för att handla lite samt mina turer över till grannen som jag är kattvakt åt. Lilla Elsa ska ha astmamedicin morgon och kväll och har dessutom nästan tappat alla tänder så det är endast blötmat som gäller, helst tre gånger per dag. Hon är så himla söt, trefärgad, liten och skör trots att hon inte är mer än omkring nio år.

(null)
Hur mysigt är det inte med tre kissemånsar i sängen när man vaknar? Ovanligt att Plutt gör en sällskap så blir extra glad när det sker.

Lilltjejens lag förlorade mot det andra men de avslutade i gott mod allihopa tillsammans ändå. Hon hade ont i ett knä men nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0