Stel

(null)
Madrassen här i stugan är hård vilket jag brukar föredra men antagligen för  hård då jag nu andra natten i rad vaknar av känslan att ryggen håller på att gå av. Lite allmänt stel också som man kanske kan förvänta efter ovanan att åka och har idag tejpat både mitt och Lilltjejens knä för säkerhets skull då vi båda kände av dom.
Det var rejäl tjocka igår som lyfte något under förmiddagen så vi fick en chans att njuta av det underbara fjällandskapet i solsken. Jättelite folk i backarna och vindstilla - perfekt helt enkelt!
En sen lunch och lite chill innan det äntligen var dags att spänna på sig längdskidorna!
(null)
Huvudvärken jag hade innan vi gav oss ut försvann och hela kroppen kändes lycklig, i varje fall tills den började undra vad detta var för ovana rörelser, framför allt mina triceps…
Både Ronja och Christer var jätteduktiga och i varje fall Lilltjejen tyckte det var roligt och vill ut igen, jippi!
Vi tänker ett liknande upplägg idag, vi börjar i backarna medan de är fräscha och avslutar i spåren. Först ska dock C ha ett kort morgonmöte så Ronja kan passa på att jobba lite på sina skoluppgifter. Själv behöver jag koppla upp mig på onsdag för en muntlig redovisning i kinesiska.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0