Sovdags

(null)
Kvartal idag klockan halv ett trodde jag och botaniserade glatt i Saigon foods grossistbutik i Angered tillsammans med C. Knappt har vi kommit ned på 45:an så påminner min kalender att det är dags att infinna sig på gymmet i Backaplan. Kvartalen var halv tolv…
Så till låt nummer fem ramlade jag in i den knökfulla och svettvarma salen.
 
Blev ganska lagom dock med ett halvt pass så jag hade lite kvar att ge några timmar senare i Frölunda. Fick det till nästan trettio deltagare och salen kändes full, men bokningen tar över fyrtio. Skulle vi bli så många en dag skulle det bli för trångt då det idag var gränsfall.
 
Klockan har passerat tio, en rastlös Lilltjej ligger intill och Håkan Bråkan spelas från hennes BookBeat. Jag känner mig rätt mör så finns viss sannolikhet att jag somnar först av oss två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0