Sista dagen

(null)
Tiden går fort och vår sista skiddag gryr. Vädret har varit fortsatt skiftande med dimma och stark vind på toppen så vi har hållit oss på läsidorna i Tandådalen och Hundfjället. 
Blivit en liten längdtur med C i förrgår och en till med Lilltjejen igår. Hade jag bott med skidspår runt knuten hade jag sett mig ta dessa korta och långa turer var och varannan dag. Det är en sådan skön och för knäna skonsam träning.
Bastu och Wingspan, Netflix, jobb och skolarbete. Jag och C hamnade framför "Flavourful origins" om lokala kinesiska matkulturer som var väldigt intressant och vackert filmad. Jag kanske inte tilltalas av alla rätter som presenteras men blir sporrad att fortsätta lära mig språket. Tålamod och enträgenhet är väl ledorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0