År tolv…?

(null)
Vi har ingen riktig koll och orkar inte leta bakåt i bloggen som jag brukar men gissningsvis var det tolfte året vi nu sågs för vår bowlingkväll. Traditionen håller i sig men inte resultatet där jag gick om och vann istället för Mikael! Han hade oflyt idag…  Roligast var nog ändock Ola som inte bara fick heta Olle av incheckningskillen utan också gick igenom första serien med knappt tvåsiffriga poäng för att sedan lägga två strikes på raken, haha!

Det var ett år sedan jag bowlade sist så kör ha träningsvärk i underarmen imorgon.

Blev en hektisk dag på kontoret då jag började hos SmartFacts, skyndade ned för att träffa min efterträdare och två från mitt gamla team  från Gent som är uppe och hälsar på. Fick luncha med dom eftersom vi hade fullt upp med möten resten av dagen innan jag hastade iväg in till stan. I somliga fall är i varje fall inte jag mera effektiv på kontoret…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0