Hurra för Pia!

(null)
Det bjöds på lite solsken under eftermiddagen, som föregicks och efterföljdes av ihållande regn. Men stormen Pia är på väg och med henne har temperaturen sjunkit och nu är det snöstorm utanför, hurra! Lycka i hela kroppen och brinnande men hopplös önskan att minusgraderna blir kvar till mars och snön fylls på. Ungefär lika troligt som perfekta avokados.
(null)  
Svenskar i ett nötskal, vägra ta det sista och således åka på att diska! Slår vad om att ytterligare någon som passerade lunchrummet skar till sig hälften av mikrobiten och gick vidare, glad i hågen.

(null)
Drygt hälften brukar tacka för sig när jag vill ta groupie, framför allt när jag vill ta den efter passet av någon anledning, hehe! Men var några nya idag vilket är kul, synd bara att jag än en gång presterade så mediokert! Ny chans på lördag.
(null)
Fick present av min stammis Ida, hembakat i form av lussekatter och chokladgodis, så himla gulligt! 
Ännu ett år med Body Combat och mina fantastiska Frölunda fighters. Tycker det är så häftigt att så många hållit mig sällskap i flera år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0