Slut

Orkade inte ens spela Dibbe, jag är helt slut! Körde mitt första pass i Majorna efter min ledighet och liksom i Sisjön var det riktigt roligt men otroligt jobbigt!
Efteråt åkte jag och handlade och C till Martins spelverkstad för att öh, göra nåt grabbigt. Ett av Christers flipperspel behöver fixas och Martin har också en del spel i ytterligare en lokal, samt kunskap och utrustning kring dessa maskiner som inte tillhör vanligheterna längre.
Jag startade upp en sorceress men gav upp efter en stund så degar i sängen i hopp att huvudvärken ska ge med sig, försökt återställa vätske- och saltbalansen med Trocadero och grillchips, eehehe!

Passen i Frölunda kör jag inte igång förrän veckan efter kommande eftersom vi är i Stockholm nästa helg för Lilltjejens cup. Som det känns nu är jag lättad för en veckas frist innan det är dags för Sisjön igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0