Plant maintenance

(null)  
Den nya produkt jag tilldelats, eller snarare produkten som har fått mig på halsen, heter Plant Maintenance. De hanterar systemen som monitorerar alla robotar som hanterar faktisk tillverkning av bilarna - bland annat i varje fall. Jag har inte riktigt koll ännu om man säger så.
I vilket fall noterade jag att två av killarna i teamet hade var sin krukväxt på skrivbordet. Plant Maintenance, fattar ni? Den tredje hade sin ännu hemma sedan semestern.
Jag antar att jag också får hitta ett dödsdömt offer till min plats. Problemet är bara att jag inte har någon. Vi är typ sex personer som ska samsas om fyra platser. Denna plantas ägare jobbade hemifrån idag så jag fick hans.
 
I vanlig torsdagsordning hade Glenn bakat, sega chocolate chip cookies! Jag åt eh, bara tre och alla undrade vad som var fel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0