Kaka!

 
Glenn hade med sig en kaka med typ mazarinbotten och nougat på, ååh! Jag åt minst en fjärdedel och känner således att mitt vikariat i Domkyrkan om drygt en timme är av yttersta nödvändighet!
 
Imorgon kommer alla att jobba hemifrån så då känner inte jag heller någon poäng med att åka in. 
Jag däckade vid tio igår och kunde avnjuta känslan av mig själv och inte levande död när det var dags att vakna och kliva upp. Liten som låg intill klev upp på min bröst, lade sig i halsgropen och pirrade som en minimoped. Mini har börjat busa med henne nu och de brukar ha brottningsmatch medan de väntar på frukost. Det ser så roligt ut med store Mini och lilla Liten, och så Plutt som med butter min eventuellt nedlåter sig att titta på.
 
Visserligen är rusningstrafiken betydligt mer reducerad nu men likväl så ska jag in i djupaste centrum så säkrast att bege sig nu... I tisdags trodde jag döden var nära gällande orken så får se hur det går idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0