En liten lur

(null)
Vi lurpassade på glassbilen då styrelsemötet var avklarat på rekordtid, skönt! Och frysen är åter fulladdad, nomnom!
När Lilltjejen hade sin flöjtensemble var planen en välbehövlig promenad efter timmarna framför skärmen. Det blåste sådär isande kallt som det bara kan göra på västkusten så solen hade inte en chans. Jag gick ett synnerligen kort varv och satte mig sedan och häckade i bilen med ljudbok i öronen och spel framför ögonen. Det dröjde inte länge förrän jag gav upp och somnade, trött!
Lilltjejen väckte mig och vi skyndade hem för mitt möte. R fixade skorpor och Digestivekex till mig som fick bli min middag medan hon mikrade dumplings och kokade sina favoritnudlar till.

Har fått plocka de första fästingarna från Mini, brr. Säsongen är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0