Trötter

(null)
Smoothie av frysta bär är gott! Hon påstod att fem mössor hjälpte mot brain freeze men jag är skeptisk. 
Orkade inte springa igår heller under Lilltjejens fotbollsträning. Kompletteringshandlade lite och låg med korsord tills det var dags att hämta. Ny chans idag under gymnastikträningen men lutar åt middagsförberedelser istället. Kanske en promenad. Kasst.
Förberedde en hel del inför vår grupps första träff i ledarskapsutbildningen och fick mycket credd från det. Tiden förlöpte onekligen mera effektivt tack vare det - precis som jag hoppades på! 
Själva kursen finner jag påkostad och genomtänkt - men utan tydlig styrning. Vi har fått en läroplattform med kapitel och grupp- samt individuella uppgifter samt en app. Men vi är sedan lämnade att hantera och driva allting helt själva. Visserligen skulle en grupp befintliga och potentiella ledare kunna hantera det, kanske är det till och med avsikten - men det känns ändå lite… slött? "Här har ni det ni behöver, varsågoda, vi ses i december då ni ska vara klara!"
Nåväl, som jag ofta gormar till mina deltagare: Det blir vad man gör det till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0