Hemmajobb

(null)
Jag har lyxen att ha ett eget arbetsrum här hemma, fullt funktionsdugligt men ergonomiskt lite att önska.
Elva möten fyllde upp denna måndag men likväl kunde jag emellanåt bistå Christer med att bära, packa upp och montera litegrann. De sista mötena körde jag från köket medan han flyttade och installerade och tada - ergonomiskt och plats för oss båda! Min tvåmeters bordsskiva är utbytt till två separata höj- och sänkbara bord med riktiga stolar, halleluja!
(null)
(null)

De två skärmar jag hade tar vi till Christer för min arbetsplats som ska sättas upp där. Får se vad vi gör av hurtsarna och min stationära dator.

Lugn kväll och skönt med liten promenad innan Pho och spel där vi lyckades låta bli att ryka ihop allt för mycket.
Lite småfix kvar att göra i arbetsrummet men ser fram emot att sitta, eller stå där imorgon. Balansbräda ska definitivt inhandlas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0