Biodejt

 
Bara sådär blev det en biokväll när den fulltecknade onsdagen var avklarad, men jag körde sista mötet hela vägen genom kassan med popcorn och snacks i famnen innan jag till slut loggade ut. Vi båda har läst Delia Owens fantastiska bok "Där kräftorna sjunger" och slog oss ned i salongen där Christer var i manlig minoritet. Som vanligt går det inte att ge en bok rättvisa men denna filmatisering var ändå helt ok. 
Mätta på snacks blev det lagom att dela på en för- och varmrätt efteråt. Danilos buns med tofu är förbaskat goda! Korianderna fick Christer ta vid sidan om... urk!
 
Mellan oss går det så bra och känns så bra att man nästan undrar om man missat något. Antal nätter vi sovit isär senaste månaderna ryms på ena handens fingrar. Han är lika uppmärksam, kärleksfull och omsorgsfull och jag har endast marginellt lättat på mina inbördes restriktioner. 

PI planeringen går mot sitt slut och en helg utan planer är precis vad jag behöver. Skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0