Andra

Så har jag en ordentlig arbetsplats hos Christer också, såå skönt! Att sitta med gamnacke framför liten laptopskärm är verkligen kasst, framför allt när man ska dela skärm och samtidigt behöver ha koll på mötesfönstret och deltagarna eller stödmaterial.
 
Jag hoppar in och ut mellan mina tre teams sessioner, redo att bidra där jag behövs vilket är både tillfredsställande och smått frustrerande eftersom jag helst velat ha full fokus på ett, men minst två är vad VCC anser vara erforderligt för en Scrum master vilket jag till viss del kan hålla med om. Det är bara inför och under PI Planeringarna som det blir svårt att räcka till, framför allt om teamen är omogna.
 
Körde min klass i Sisjön igår och känslan efteråt var inte lika tillfredsställande. Hade inte fokus och känslan på plats när jag började och kom aldrig riktigt in i den. Tabbade också i koreografin och pre-cues vilket alltid är vansinnigt störande. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0