Fredag

När man inte hann äta frukost tillsammans fick man den ännu en gång levererad och hans äggröra är så jämrans god!
Kursen är avklarad med mycket fin feedback men också konstruktiv för oss att ta tag i. Det är bara jag och Desirèe kvar som lärare till kursen och känner båda att det är läge för ett omtag. I december har vi ett gäng från Kina som önskade gå och eftersom vi måste anpassa efter deras tidszon får vi revidera hela kursen vilket blir spännande. 
Idag fyller min förre chef Nicklas år och jag slogs av tanken på hur jag saknar honom som chef, även om min nuvarande är helt ok. Det var synd att jag inte visade honom mera uppskattning för de möjligheter jag i efterhand förstått han erbjöd. Jag kan vara synnerligen senfärdig ibland...
 
Ikväll blir det Pustervik och konsert med Midge Ure. Ska man ta med öronproppar? Vid sällsynta tillfällen, senast igår kväll fick jag en ljus, ljus ton i högra örat som slutade efter en stund. Oftast är det i båda och inte såpass att det är besvärande, så ljusa och tunna att det bara är när jag lagt mig för kvällen som det är tillräckligt tyst för mig att uppfatta. Så kanske alla får emellanåt...? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0