Plugg

(null)
Tiggande hund till höger och tiggande katter till vänster. Det är allt lite mysigt!
Nu går nya koreografin på TVn och jag tycker det låter som de säger "sweatpants" i låt nummer fem. Vecka femtio släpper vi den, en vecka har gått sedan vi fick kitet och detta är bara andra gången jag tittar på den. Med tanke på att jag måste hålla mig vaken för Egons skull är korreplugg nu en riktigt dålig idé.

Nästa vecka är det PI planering så det är sista-minuten för fullt med back-to-back möten nästan hela dagarna. Som deltagare kan man ofta luta sig tillbaka och välja sin nivå av engagemang, kolla mail eller pula med annat. Jag faciliterar oftast, delar skärm, driver eller för mötesanteckningar så mitt fokus behöver vara där hela tiden, klickar sig ur ett möte och in i nästa. Smidigt och effektivt men att fysiskt förflytta sig mellan mötesrum gav en chans att återställa hjärnan lite tillsammans med bensträckare.

Nej, nu är ögonlocken tunga! Har hon somnat tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0