Myyys!

(null)
Norrbottningarna kom med snön! Hoppade in och vikarierade ett 45-minuters i Kallebäck och fick med sprittande lyckokänslor sopa fram bilen. Man kan bara konstatera att den där punkteringen inte kunde ha skett mera lämpligt! Hade den inte skett och vinterdäcken lagts på hade jag snällt fått vänta på min bokade tid i december och då hade det blivit spännande att ge sig ut på vägarna! Såg många puttra i försiktig snigelfart till att kana rakt fram i kurvorna.

Trots dubb kom jag inte upp för backen till C utan kanade otäckt baklänges och fick backa upp istället. Fick gasa mig ned till asfalten och greppet. Helt knäpp backe de har, om den inte hinner plogas och sandas eller saltas när man ska ned lär man hamna i grannens trädgård!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0