Kolmården

(null)
Vi har varit här många gånger nu men Lilltjejen uppskattar det varje gång. Andra gången för Halloween tack vare Christer och då vi anlände på eftermiddagen kunde vi insupa stämningen i parkens mörker där eldshowen kom till sin rätt. 
Skräckattraktionerna lät vi bli till Cs besvikelse och min lättnad!

Lite bad och bastu innan gomiddag där efterrätten var ren okynnesätning - som de oftast är. Duktigt trötta efteråt!
(null)

Vaknade till rejält regn och frossade frukost innan vi checkade ut och placerade oss vid parkens entré för upphämtning. Det var dags för Exklusiv djurvisning hos delfinerna!
(null)

(null)

När vi var klara hade parken precis öppnat så vi passade på att ta linbanan innan köer hunnit bildas.
Minidoughnuts, glass, churros, slush och popcorn, tigrar, kapybaras, snöleoparder, lodjur, sovande röd panda i träd och många fler. Köpte också fler Dunderhonungsburkar, de är så coola!
(null)
I dagsljuset vågade vi oss faktiskt på "Zonen" och "Barnhemmet", där Lilltjejen slapp den sistnämnda men tyvärr inte jag. Skräck är verkligen inte min grej! 
Snyggt gjort likväl och mysig vistelse. 
Hemma, uppackade och chill i sängen alla tre framför Croddarna som de andra två av någon anledning tycker är fantastiskt bra. De garvar medan jag himlar med ögonen så bloggar och fixar tvätten istället, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0