Nya!

(null)
Ventilationen ska äntligen åtgärdas i Sisjöns gym vilket verkligen behövs. Under tiden är den igång lite då och då och knappt i vår sal idag. En stor byggnadsställning gjorde anspråk på golvytan så den fullbokade klassen blev extra svettig, men grym stämning och alla kämpade verkligen! Det var galet skönt efter ännu en dag i konstanta möten men åkte in till kontoret så satt betydligt bekvämare i varje fall.

Med bonusen från jobbet gjorde jag till slut slag i saken och köpte nya mysbyxor! De gamla tror jag jag köpte där någonstans när jag väntade Lilltjejen så det kanske var på tiden. Det piffiga med dessa är att jag kan ha dom till jobbet, höhöhö! Kanske inte helt korrekt men jag är ju inte uppe på huvudkontoret längre och bryr mig således inte. Visserligen bryr jag mig inte nämnvärt där heller då jag ofta har träningstights på!

Ännu en möteshysterisk dag imorgon så dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0