Mör

(null)
Sommarmorgon i solen innan kvartal på Sats anläggning mitt i stan, himla opraktiskt! Skynda hem för att handla inför veckan och så vidare till min klass i Frölunda, hämta Lilltjejen där jag fick morsdagspresent och till slut äntligen lite mat i magen!

Det var någon gång innan pandemin jag senast var på en live kvartal och master trainern som var ny för mig var riktigt, riktigt bra. Ambitionen var att hålla igen med tanke på mitt ytterligare pass men det var stört omöjligt. Det är några riktigt bra låtar i denna release nummer 91!

Mina grymma deltagare och låtlista med gamla godingar gjorde att energin kom tillbaka och räckte hela vägen. Välsignat skönt med bastu med Birgit efteråt men nu har jag däckat i soffan.

Blev så glad över morsdagsuppvaktningen, längesedan jag hälsade på Jack Reacher!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0