Blåsigt värre

(null)
Mycket gott hos Toso, bland annat deras råbiff som är himla bra blev en delikat start på en efterlängtad helg. Efteråt "Rigoletto" på Göteborgsoperan där min blick låg lika nästan ofta på musikerna i orkesterdiket som på scenen ovanför. Liksom "Barberaren i Sevilla" var scenografi och kostym väldigt avskalade och gav den där avsaknaden av extra som bidrar till upplevelsen. Sångprestationerna kan man dock vara imponeras av.

Kickstartade lördagen i Majorna innan jag åkte ned till Åby och två träningsmatcher för Lilltjejen. Jisses vad det blåste! Jag var fullkomligt genomfrusen efteråt!
Skulle ta den där vändan med röjsågen men Jesper hann visst före så nu ligger jag bara i sängen och gör absolut ingenting. Skönt!
Nästa vecka blir än mer intensiv så bara passa på när man kan - lyxen med varannan-livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0