Vår på västkusten

(null)
Hemma på vårvarma västkusten igen. Det blev inte många åk på morgonen då det varit kallare under natten och således knallhårt i backen. Jag tyckte det var riktigt otäckt när underlaget var så snabbt och Lilltjejen slog i knät rejält. Att bara ramla omkull i snigeltempo gjorde rejält ont och ganska snabbt kände vi att vi inte vågade åka mer. Toppliftarna var stängda för hård vind så killarna fann det också lika väl att packa ihop och åka hemåt.
Vi käkade såklart på Diner45 och det stod jag mig på resten av dagen!

Lilltjejen sov hos mig inatt och Bror och Mini intill oss ända till morgonens sommartid. Tror vi varit lite saknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0