Trötta lår!

(null)
Jag vill minnas att Lilltjejen åtminstone fick sitta på en skoter någon gång som liten tulta men i vilket fall ville hon gärna testa, så det blev en två timmars guidad tur på privata leder upp till Hundfjällets topp.
Strålande väder och magnifik utsikt!
(null)

Vi började dagen med den fantastiska känslan av nypistade backar. Det är väldigt lite folk så slipper köer och ofta glest i backarna. Perfekt!

Till denna dag var planen att åka över gränsen till norska Trysil. Jag har aldrig varit där så imponerades av anläggningens storlek. Långa backar som fick mina redan trötta lår att skrika. Men det var vackert!
(null)

Vi fick en strålande förmiddag som nu känns i skinnet, men så som fjällen kan vara slog vädret om och vi fick lite regn efter lunch! Då blev det synnerligen trögt och vi packade ihop efter några få åk.
Lite vila i stugan innan jag och Lilltjejen bytte till bräda!
(null)

Det var flera herrans år sedan jag testade snowboard och minns ännu hur ont i handlederna jag fick. Ändå fick jag av någon anledning ett infall och bytte också när nu Lilltjejen ville testa igen!
Det gick över förväntan, men i pensionerat snigeltempo kan kanske de flesta hålla balansen… 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0