Majvår

(null)
Sommarsulorna är på och oj vad tyst och lätt det rullar! Fulltecknad dag och fick frågan om jag kunde facilitera en workshop i en annan del av organisationen. Som tur var insåg jag mitt eget bästa och fick den tänkta dagen - imorgon flyttad till nästa vecka!

(null)
Jag kommer aldrig ihåg vad de heter, namn- och ansiktsanalfabet som jag är och inte lättare på kinesiska heller, men paret närmast mig har varit med i många år nu och frun har jätteproblem med sitt knä. Trots det envisas hon med att vara med och - som alla andra anpassar rörelserna efter sin förmåga, men visst ser det kämpigt ut när hon är så markant begränsad. Men när knät var ok var hennes sidekicks helt otroliga!
Kanske jag vågar öva lite kinesiska med dom… någon dag.

Det var nästan fullt idag och ventilationen har inte kapacitet för ett välfyllt högintensivt pass, något som diskuterats ett bra tag med medlemmar och klubbchefen. Alternativen är endast att dra ned maxantalet eller byta tid för att kunna köra i stora salen, men då blir det först kvart i sju vilket är för sent.
När vi varvade ned snöade det utanför fönstren! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0