Fredagsmys

(null)
Morgonvy från skywalken som tar mig från parkeringen och in i fabriksområdet. Det har varit strålande vackert väder hela veckan och jag har knappt varit utanför dörren. Nästa vecka är det PI planering och således slutspurt i att hjälpa teamen förbereda sig.
Nästa vecka är det också första hemtentamen i kinesiska, och dessutom release - som jag som tur var kan vänta med till söndagen i varje fall.
Åkte in till kontoret för att hjälpa till att röja vårt landskap från kvarlämnat bröt, hur mycket som helst!
När jag åkte hem från mitt pass igår kväll tankade jag bilen. Literpriset har gått upp och passerade idag 21 kronor för blyfritt. Jag minns ramaskriken och protestlistorna när det gick över tio kronor…
Med kriget i Ukraina som stor bidragande orsak till höjningarna upplever jag att det knorras lite mindre vid denna tvivelaktiga milstolpe. Det känns liksom ganska småaktigt att gnälla över bensinpris medan bomber faller två timmars flygresa härifrån.

(null)
Åkte till gymmet och körde igenom nya koreografin utan någon som helst energi i kroppen. Kände mig helt stum men likväl positivt att köra de nya låtarna om än med kasst utförande.
Mycket bättre kändes det hemma med pussel och ljudbok istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0