Bye, bye Gent

(null)
Hade tid att avnjuta frukosten ordentligt idag, älskar amerikanska pannkakor! 
Lyckades hoppa in i en annan bokad taxi som bara bekräftade med "Volvo". Antar att jag och någon Sigurd möttes i varandras bilar någonstans mellan Volvo Trucks och Volvo Cars.
Hann köra några möten innan nästa taxi till tågstationen med destination flygplatsen. Det är galet varmt! 
Arkitekturen är makalös i staden jag just lämnat. Med alla cyklister, gående, bilar och spårvagnar var det riskabelt att vandra omkring då man hade blicken uppåt hela tiden.

Jag tycker det fungerar väldigt väl att köra möten digitalt, framför allt när alla har samma förutsättningar. Hybridmöten är helt värdelöst. Under mitt korta besök här nere har jag påmints om värdet av F2F, att kameror och virtuella hjälpmedel till trots alltid överträffas av att riktiga möten. Är så glad och tacksam att jag fick denna möjlighet att resa ned och träffa teammedlemmarna i Gent! Min svenske PO tror så starkt på riktiga möten så kanske det blir fler tillfällen framgent?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0