Premiär

(null)
Vackra Elsa och gullige Maui står under min omsorg denna helg. Bror hänger nästan mer hos dom än här och han och Elsa är längans goa gammelkatter. Unge Maui är mera skeptisk.

Efter en drös med korsord fick jag ett infall och drog till golfbanan, första rundan för säsongen! Med ljudbok i ena örat och hjärnan välsignat tom gick det galet bra och gick av på 28 poäng efter elva hål. Fick en 4-grupp framför mig som inte släppte igenom vid nionde hålet så jag hoppade till elva och tolv då också mörkret började bli för påtagligt.
Så gott som alla utslag var klockrena, förutom såklart då en annan 4-grupp skulle släppa igenom mig och jag fick publik till utslaget. Jag kan helt enkelt inte slå när någon tittar på!

Om jag inte missminner mig gick förra årets premiär också rätt bra - för att sedan bokstavligt talat gå rätt ut i skogen, så ska inte ha för stora förväntningar på kommande rundor…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0