Väntar på tvätten

(null)

Väntar på att tvättmaskinen kan köra klart mina träningskläder så jag kan gå och lägga mig. Notera att klockan precis passerat åtta…
Vikarierade ännu ett pass idag, nu på Backaplan vilket känns bra eftersom jag så sällan har möjlighet att göra det. 

Snörade på mina dubbade skor och drog på timmeslång joggingtur igår. Efter Hills entré i skogspartiet bortom någon belysning knäppte jag på pannlampan vars ljus föll på fyra vildsvin jag uppenbarligen skrämde iväg. De pilade över vägen rakt genom min lilla ljuskägla och in i skogens mörker på andra sidan. Jag hann inte ens bli rädd, bara tänka att jag äntligen till slut fått se dessa kompakta fyrbeningar praktiskt taget öga mot öga. Att sitta i en bil och se dom passera är inte riktigt samma sak.

Tvättmaskinen piper, snart får jag lägga mig med mina kinesiska läroböcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0